Close Sidebar
  • @aycasenpaıntıngs
  • Ana Sayfa
  • Anasayfa
  • ARŞİV
  • Biz Kimiz?
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Home
  • İletişim
  • KÖŞEYAZISI
  • Ödeme
  • Radyo Karavan programlarını tanıyalım
  • Radyo Karavan Yayın Akışı
  • ŞEBEKE
    • Programlar
  • Sepet
  • Sevda The Mom İzmir Sokak Fotoğrafları
  • Sinan San
  • Yayın Akışı
  • YAZARLAR
  • YAZARLAR_AYCASEN
  • YAZARLAR_AYTENBODUR
  • yazarlar_erhandeniz
  • YAZARLAR_EVERKEGI
  • yazarlar_mugekucukoner
  • yazarlar_serbetoz
  • yazarlar_SinanSan
  • yazarlar_tonidrosa
  • YAZARLAR_TRAVISANDTYLERDURDEN
  • yazarlar_yalçın_sevimay
  • YAZARLAR_YELDAANIM
  • yazarlar_yesimcobankent
ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali
Ads
  • Anasayfa
  • Patron
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Arşiv
  • @aycasenpaıntıngs
  • Yazılar
  • İletişim

Prostatik 1…11 Şubat 2017

21 Comments
12 Şubat 2017
  • Share
  • Tweet
  • Share
  • Pin it
https://Aycaevhali.podbean.com/mf/web/n6tkdn/prostatik-jenerikli.mp3

Toni Drosa

Prostatik 2 …18 Şubat 2017

Boticelli

Leave a comment
24 Aralık 2021

Yanlış Geldim

Leave a comment
4 Şubat 2021

Tel İnsan

Leave a comment
4 Şubat 2021

Saklambaç

Leave a comment
4 Şubat 2021

Ağlayan Bulut

1 Comment
4 Şubat 2021

Haftanın Animasyonu

Leave a comment
7 Eylül 2015

Peynir ve İnsan İlişkisi

2 Comments
17 Mayıs 2015

OH MAYNE GÖTTE!

2 Comments
12 Ağustos 2015

Ustalara Saygı Kuşağı

2 Comments
14 Temmuz 2015

21 comments

  • ibrahim ALBAYRAK

    Hayırlı olsun
    Güzel Program oldu.
    Adnan Hocam sayenizde bende Türkçe’mi düzeltiyorum. 🙂

    Saygılarımla
    ağzınıza sağlık

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-12T11:37:33+02:00">Şub 12, 2017</time>
    Yanıtla
    • adnan acar

      Sağol İbrahim… Düzgün Türkçe masal… Meslek hastalığı benimki… yoksa yıllarca “travma”ya “tramvay” diyen ablamı (rahmetli) travmatik dinlemelerimin keyfini kimden alacaktım? hakkaten!:))

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-12T19:19:58+02:00">Şub 12, 2017</time>
      Yanıtla
  • Ufuk

    İki cok degerli insanın çok lezzetli sohbetinin ortasında buldum kendimi… Sanki aynı masadaymış gibi…
    Cok iyi bir programdı… Masaya bizi de dahil ettiğiniz için çok teşekkürler…

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-12T13:38:05+02:00">Şub 12, 2017</time>
    Yanıtla
    • adnan acar

      Ufuk çaok sağol… 2 değerli insan derken? başka bi program mı dinledin?:))
      son cümleni çok sevdim… ben artizlik yapmaya kalkan Niyaziye durmadan şunu diyom: ooolum biz burda muhabbet ediyoz. Dinleyen de kulak misafiri oluyor. onları düşünme…
      Niyaziye soruyorum: Neren eğri? o diyor: nerem doğru ki lan! hakkaten:)

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-12T19:26:30+02:00">Şub 12, 2017</time>
      Yanıtla
  • Nizam

    Çok güzel program olmuş kavgaları anlayacaksınız ben mı kaçırdım resim kime ait

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-12T19:54:44+02:00">Şub 12, 2017</time>
    Yanıtla
  • adnan acar

    Sağol nizam… anlatırız… Görseli sevgili Toni seçti… bence cuk oturan bir görsel olmuş. aynen öyle oturuyoz… arkada da Ece Ayhan gölgesi:)) Toni Bayım yanıtlar umarım görselin kime ait olduğunu

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-12T20:08:51+02:00">Şub 12, 2017</time>
    Yanıtla
  • Esra

    Cumartesi akşamlarımıza hoş geldiniz 😃 çok güzel bir program olmuş,haftaya görüşmek üzere …

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T07:08:10+02:00">Şub 13, 2017</time>
    Yanıtla
    • adnan acar

      çok sağol Esra…

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T11:48:29+02:00">Şub 13, 2017</time>
      Yanıtla
  • Derya

    Azıcık daha uzun olsun ya… Zevkle dinledik hakikaten. 🙂

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T15:00:25+02:00">Şub 13, 2017</time>
    Yanıtla
    • adnan acar

      Derya sevindim sevdiğine… ama “kemiksiz” konuşuyoz abi… müziksiz olması dinlemeyi zorluyor mu?

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T16:56:52+02:00">Şub 13, 2017</time>
      Yanıtla
      • Derya

        Aksine… Diyorum ya bana yetmedi bile! 🙂

        <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T18:12:16+02:00">Şub 13, 2017</time>
        Yanıtla
  • ayşe

    merhaba, program için teşekkürler… giriş müziği neredendir ? selam ve sevgiler

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T16:23:51+02:00">Şub 13, 2017</time>
    Yanıtla
    • adnan acar

      Valla günahını almak gibi olmasın da, ben spotify da buldum orada: Fazıl Say 1001 nights at harem yazıyordu. Fakat bir arkadaşım o albümde bulunmadığını söyledi… muallakta vesselam

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T16:55:09+02:00">Şub 13, 2017</time>
      Yanıtla
  • Yavuz

    Selam Adnan abi,

    Programınızı buz gibi bir Ankara akşamüstü mesai çıkışında, sokakta yürürken dinledim. Hem Türkçenin zevkine vardım, hem de anlatılan hikayelerin güzelliği ile keyiflendim. Ağzınıza sağlık, inşallah devamı gelir.

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T19:27:08+02:00">Şub 13, 2017</time>
    Yanıtla
  • adnan acar

    “güzel Türkçe’den zevklenmen hoşuma gitti…ikinci programın montajıyla boğuşuyorum montajsız yayınlasa karavan… var ya ebemizi zikersinis… (yaşasın sansür)

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-13T23:22:34+02:00">Şub 13, 2017</time>
    Yanıtla
  • Belgin

    Sevgili Adnan Acar ve Niyazi Bey (soyadını unuttum kusura bakmayın),
    Program hakkında ne diyebilirim diye düşündüğümde incelikli kelimesi geldi belki resmin de etkisi olabilir.Edebiyat sohbetlerine bayılırım bu program da çok iyi olmuş, sağ olun…Türkçeyi kullanışınız, anılarınız, rus edebiyatından bir yazı okuyorum gibi hissettirdi, üstte bir sohbet ama alttan usul usul bir hüzün ya da hayata dair duygular, müziğe hiç ihtiyaç duymadım, yalnız başına dinlenecek bir program, insan konuşmak istemiyor, çok konuştum şimdi düşünmek istiyorum anlattıklarınızı…

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-14T18:02:44+02:00">Şub 14, 2017</time>
    Yanıtla
  • adnan acar

    Sağol Belgin…
    Sevmeyenler de yazarsa sevinirim…

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-14T21:14:12+02:00">Şub 14, 2017</time>
    Yanıtla
  • Gülfem Söyletir

    Umarim, müebbet muhabbetiniz olur. Sağolun, varolun. Çok teşekkürler.

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-21T13:40:51+02:00">Şub 21, 2017</time>
    Yanıtla
  • adnan acar

    Eyvallah Gülfem Söyletir…

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-22T19:58:03+02:00">Şub 22, 2017</time>
    Yanıtla
  • Asena

    “Hakkaten” çok lezzetli bir program 😊👏👏👏

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-26T11:36:22+02:00">Şub 26, 2017</time>
    Yanıtla
    • adnan acar

      sağol Asena…”hakkaten”:))

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2017-02-26T15:20:16+02:00">Şub 26, 2017</time>
      Yanıtla

Leave a Reply iptal

Your email address will not be published. Required fields are marked *