Close Sidebar
  • @aycasenpaıntıngs
  • Ana Sayfa
  • Anasayfa
  • ARŞİV
  • Biz Kimiz?
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Home
  • İletişim
  • KÖŞEYAZISI
  • Ödeme
  • Radyo Karavan programlarını tanıyalım
  • Radyo Karavan Yayın Akışı
  • ŞEBEKE
    • Programlar
  • Sepet
  • Sevda The Mom İzmir Sokak Fotoğrafları
  • Sinan San
  • Yayın Akışı
  • YAZARLAR
  • YAZARLAR_AYCASEN
  • YAZARLAR_AYTENBODUR
  • yazarlar_erhandeniz
  • YAZARLAR_EVERKEGI
  • yazarlar_mugekucukoner
  • yazarlar_serbetoz
  • yazarlar_SinanSan
  • yazarlar_tonidrosa
  • YAZARLAR_TRAVISANDTYLERDURDEN
  • yazarlar_yalçın_sevimay
  • YAZARLAR_YELDAANIM
  • yazarlar_yesimcobankent
ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali
Ads
  • Anasayfa
  • Patron
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Arşiv
  • @aycasenpaıntıngs
  • Yazılar
  • İletişim

Ayça ve Toni ile eV Hali…27 02 2018

1 Comment
27 Şubat 2018
  • Share
  • Tweet
  • Share
  • Pin it
https://Aycaevhali.podbean.com/mf/web/5sukgr/stream_2018-02-27_091150.mp3

aadmin

Ayça ve Toni ile eV hali…26 02 2018
Ayça ve Toni ile eV Hali…28 02 2018

Boticelli

Leave a comment
24 Aralık 2021

Yanlış Geldim

Leave a comment
4 Şubat 2021

Tel İnsan

Leave a comment
4 Şubat 2021

Saklambaç

Leave a comment
4 Şubat 2021

Ağlayan Bulut

1 Comment
4 Şubat 2021

İhtimaller Denizi

13 Comments
19 Aralık 2015

Radyomuz İtalya’da – Volume 3 | Ayça Şen

Leave a comment
27 Ocak 2015

DİŞİLYA

Leave a comment
27 Şubat 2016

GÜNEY KORE’DE HAYAT

22 Comments
23 Mart 2015

1 comment

  • Salim I.

    Hayırlısı bakalım şen başkan ,

    Ayça ev hali ( Radyo karavan ) kurulduğu günden beri dinliyorum , Pay paldan da az donate göndermemiştim sizlere , bir de ne öğreneyim meğersem Allien Musk a çalışmışız donate gönderdikçe , ne çabuk geçti seneler , 3~4 yıl önce sizi aradığımda işsiz oturuyordum , hala işsizim ve oturuyorum , Seferihisarda hayvan barınağına gitmiştik sağnak yağışlı bir günde hep birlikte.

    Benim de babam vefat etti bu arada 2017 Mayıs ayında Urla Çeşmealtında Güvendik köyünde defnettik , orada da ikametgahımız olduğundan.

    Açılışı birlikte yapmıştık , bu gidişle kapanışı da birlikte yapıcaz anlaşılan =)

    Sen versen aylık 20 bin i Lisans için , anToniO vermez hayatta , emeklilik güzeldir , ben 15 yıldır işsizim , insan alışıyor zamanla , 2 sene daha oturduktan sonra beni isteğe bağlı ücretli Emekli yapacaklar inşallah , allahtan emeklilik için gerekli şartları tamamladım isteğe bağlı primlerle, hala hayatta olursam size de hbr veririm emekliliği kazandığımı =)

    kolay gelsin sizlere , takipteyim mümkün olduğu sürece …

    Güç sizinle olsun,

    Salim I.
    Izmir

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2018-02-27T18:13:12+02:00">Şub 27, 2018</time>
    Yanıtla

Leave a Reply iptal

Your email address will not be published. Required fields are marked *