Close Sidebar
  • @aycasenpaıntıngs
  • Ana Sayfa
  • Anasayfa
  • ARŞİV
  • Biz Kimiz?
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Home
  • İletişim
  • KÖŞEYAZISI
  • Ödeme
  • Radyo Karavan programlarını tanıyalım
  • Radyo Karavan Yayın Akışı
  • ŞEBEKE
    • Programlar
  • Sepet
  • Sevda The Mom İzmir Sokak Fotoğrafları
  • Sinan San
  • Yayın Akışı
  • YAZARLAR
  • YAZARLAR_AYCASEN
  • YAZARLAR_AYTENBODUR
  • yazarlar_erhandeniz
  • YAZARLAR_EVERKEGI
  • yazarlar_mugekucukoner
  • yazarlar_serbetoz
  • yazarlar_SinanSan
  • yazarlar_tonidrosa
  • YAZARLAR_TRAVISANDTYLERDURDEN
  • yazarlar_yalçın_sevimay
  • YAZARLAR_YELDAANIM
  • yazarlar_yesimcobankent
ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali
Ads
  • Anasayfa
  • Patron
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Arşiv
  • @aycasenpaıntıngs
  • Yazılar
  • İletişim

Ayça ve Toni ile eV Hali…08 05 2018

1 Comment
8 Mayıs 2018
  • Share
  • Tweet
  • Share
  • Pin it
https://Aycaevhali.podbean.com/mf/web/sj25du/stream_2018-05-08_090239.mp3

aadmin

Ayça ve Toni ile eV Hali…07 05 2018
Ayça ve Toni ile Karadağ Hali…10 05 2018

Boticelli

Leave a comment
24 Aralık 2021

Yanlış Geldim

Leave a comment
4 Şubat 2021

Tel İnsan

Leave a comment
4 Şubat 2021

Saklambaç

Leave a comment
4 Şubat 2021

Ağlayan Bulut

1 Comment
4 Şubat 2021

Sen bilirkişi misin, sen uzman mısın??

Leave a comment
22 Şubat 2015

Veda dönemi:Yaşlılık

Leave a comment
23 Şubat 2015

Ustalara Saygı Kuşağı

Leave a comment
22 Haziran 2015

Arkadaş Kaybetme Rehberi

7 Comments
16 Ağustos 2015

1 comment

  • Seher

    Birkaç gün önce insanların nasıl da korktuğu bütün hayvanların neslini tükettiğini düşünürken, ki hala devam ediyoruz, ihtiyacımız olanı almak uğruna yaşatıyor ya da öldürüyoruz, bir gün doğurmanın yani nesli devam ettirmenin alternatif yolları tam anlamıyla çözülürse kadın ve erkek arasında da savaşların olacağını düşünmüştüm. Doğurganlığı da kaptırırsak işimiz yaş demiştim. Çünkü erkekler ve kadınlar olarak bambaşka türleriz. Açımızı değiştirirsek Aslan’la insan arasındaki farklar kadar çok fark bulabiliriz iki cins arasında. Günün birinde birbirimize öyle gelmeye başlayabiliriz. Bir sürü eşcinsel arkadaşım var kesinlikle homofobik değilim ama bilmem kaç yıl sonra dünyayı eşcinsellerin yönetmeye başlayacağı söyleniyor bazı haberlerde. Gittikçe değişiyor insanın eğilimleri. Ve akıl olarak “ genellikle” kadın kadınla erkek erkekle daha büyük doyuma ulaşıyor. Zaten bu tarz deneylerden haberim vardı. Hatta İngiltere’nin bir adasında adını hatırlamıyorum şimdi, farklı canlı türlerini birleştirmek suretiyle melez hayvanlar yapıldığını ama etik gereği belli bir süre sonra yaşamlarına son verildiğini okumuştum yıllar evvel nat geo da. Şimdi bugün ki insan üretme haberinden sonra ayakta kalacak türün kadınlar mı erkekler mi olacağını merak etmeye başladım. Tabi kendi komplo teorime göre. Birbirimizi çok sever görünüp alttan altta bir çekememezlikte yaşıyoruz bence. Hele de bir kadın olarak orta yaşı geçince daha ayyuka çıkıyor bu durum. Ayrıca bugüne kadar ne bağış yapabildim ne patreona üye oldum. Çünkü evdeyim çalışmıyorum. Para göndersem az mı olur? Rayici nedir çok düşündüm. Hatta yeniden işe başlarsam ilk maaşımdan bağışımı göndericem diye ahdım var. Ayça sabahları her söylendiğinde sadece bana söylüyor gibi geliyor ve çok mahçup oluyorum. Hakkınızı helal edin. Çocuk bakarak geçirdiğim şu son birkaç yılımda bana yoldaş oldunuz. Çok sıkıntımı stresimi atlatmamda yardımcı oldunuz. İkinizi de seviyorum. Bu dünyaya bir Toni daha gelmez. Ayça ❤️ hiç gelmez. Sadece programa yorum yapacaktım ama sazı elime alınca bırakamadım. Sevgiler.

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2018-05-08T12:05:27+02:00">May 8, 2018</time>
    Yanıtla

Leave a Reply iptal

Your email address will not be published. Required fields are marked *