Close Sidebar
  • @aycasenpaıntıngs
  • Ana Sayfa
  • Anasayfa
  • ARŞİV
  • Biz Kimiz?
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Home
  • İletişim
  • KÖŞEYAZISI
  • Ödeme
  • Radyo Karavan programlarını tanıyalım
  • Radyo Karavan Yayın Akışı
  • ŞEBEKE
    • Programlar
  • Sepet
  • Sevda The Mom İzmir Sokak Fotoğrafları
  • Sinan San
  • Yayın Akışı
  • YAZARLAR
  • YAZARLAR_AYCASEN
  • YAZARLAR_AYTENBODUR
  • yazarlar_erhandeniz
  • YAZARLAR_EVERKEGI
  • yazarlar_mugekucukoner
  • yazarlar_serbetoz
  • yazarlar_SinanSan
  • yazarlar_tonidrosa
  • YAZARLAR_TRAVISANDTYLERDURDEN
  • yazarlar_yalçın_sevimay
  • YAZARLAR_YELDAANIM
  • yazarlar_yesimcobankent
ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali ayça ve toni ile ev hali
Ads
  • Anasayfa
  • Patron
  • Çok Önemli Mağış Düğmemiz
  • Arşiv
  • @aycasenpaıntıngs
  • Yazılar
  • İletişim

Karavanla Devrialem Ev Hali 14…08 02 2019

15 Comments
5 Şubat 2019
  • Share
  • Tweet
  • Share
  • Pin it
https://mcdn.podbean.com/mf/web/t686tb/Ev_hali-Karavanla_devrialem-14.mp3

aadmin

Karavanla Devrialem İran…25 01 2019
Karavanla Devrialem…Grammy Alanlar…28 02 2019

Yanlış Geldim

Leave a comment
4 Şubat 2021

Boticelli

Leave a comment
24 Aralık 2021

Tel İnsan

Leave a comment
4 Şubat 2021

Saklambaç

Leave a comment
4 Şubat 2021

Ağlayan Bulut

1 Comment
4 Şubat 2021

Çokzel Şarkı

Leave a comment
3 Haziran 2015

OH MAYNE GÖTTE!

2 Comments
12 Ağustos 2015

Mutlu Yıllar! | Ayça Şen

1 Comment
30 Aralık 2014

15 comments

  • Esra Karaol

    Zevceniz sizden iyi cikti Ozan bey, programi kendisine devredin ya da duet yapin artik… ben de bir ara size ozel bir G. Kremer yorumu eklerim artik YBKM’ye mecbur ;P

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-08T16:33:59+02:00">Şub 8, 2019</time>
    Yanıtla
    • Ozan Şener

      Çok naziksiniz efendim ama yorumunuzu kendisine iletmiycem tabii ki…

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-12T14:58:38+02:00">Şub 12, 2019</time>
      Yanıtla
  • Yeşim Er Özcan

    Ne kadar keyifli, ne güzel bir sohbet…

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-09T08:22:05+02:00">Şub 9, 2019</time>
    Yanıtla
    • Ozan Şener

      Çok teşekkür ederiz

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-12T14:57:02+02:00">Şub 12, 2019</time>
      Yanıtla
  • Balkan Kafkas Tatar Dernekleri Başkanının tanıdığı

    Tatarların yüzakı hanımefendinin, programınıza daha çok teşrif etmeleri dileğiyle…

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-09T18:46:04+02:00">Şub 9, 2019</time>
    Yanıtla
    • Ozan Şener

      Sağolun efendim. Başkanımla beraber sizi de programda ağırlamak isteriz.

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-12T14:58:16+02:00">Şub 12, 2019</time>
      Yanıtla
  • Ozan şener

    Çok naziksiniz efendim ama yorumunuzu kendisine iletmiycem tabii ki…

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-10T21:44:40+02:00">Şub 10, 2019</time>
    Yanıtla
  • mingu

    Devrialem hız kesmeden devam ediyor 🙂 Diğer yorumlarda bahsedildiği gibi bence de Aslı hanım daha çok katılmalı Devrialeme, çok keyifliydi, litfen iletiniz 👏😄

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-12T18:40:23+02:00">Şub 12, 2019</time>
    Yanıtla
    • Ozan Şener

      Teşekkürler mingu. İlettim merak etmeyin.
      Bir sonraki programda “teknik masada ozan şener’e teşekkür ederiz” diye programı kapatcak büyük ihtimalle.

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-13T12:55:10+02:00">Şub 13, 2019</time>
      Yanıtla
  • Başak Aslı Paçacı Şener

    Çok zarifsiniz Yeşim Hanımcım. Var olun emi.

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-12T21:49:05+02:00">Şub 12, 2019</time>
    Yanıtla
  • Anıl Çağatay

    İşte kurumsallık budur! Aslı Hanım Ozan gibi yalap şap cevaplar vermiyor, cv fotoğrafıyla, açık ve tam ismiyle cevap veriyor, dinleyenlerine olan saygısı hemen belli oluyor. Ozan’ın derhal programı Aslı Hanım’a devretmesini ve seçimli olağanüstü kurultaya gitmesini istiyoruz. Yapıştın koltuğa, bırak artık Ozan!

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-13T15:17:53+02:00">Şub 13, 2019</time>
    Yanıtla
    • Ozan Şener

      Bu kadar talep olunca Aslı muhtar adayı olmaya karar verdi. Yoğun bi gündemi olacak. Artık programa katılamaz.

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-14T06:31:36+02:00">Şub 14, 2019</time>
      Yanıtla
    • aslı

      Pek Muhterem Anıl Beyefendiciğim, sadece yorum yazmak amacıyla çıktığım bu yolda birdenbire adlarım ve soyadlarımla karşılaşmam, üstüne üstlük bir de fotoğrafımı da bayrak gibi bu sahada dalgalandırmam beni de ziyadesiyle şaşırttı. Sonra da teknoloji ile münasebetimin mesafeli olması sebebiyle silemedim, kotaramadım başıma gelen bu belayı… Ve akabinde Hoca durur mu? Yapıştırdı cevabı. 🙂

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-14T08:08:04+02:00">Şub 14, 2019</time>
      Yanıtla
    • Aslı

      Pek Muhterem Anıl Beyefendi, maalesef adlarımın ve soyadlarımın bu saifede arz-ı endam etmesi ve hatta vesikalık fotografımın bayrak gibi dalgalanması beni de bir hayli şaşırttı. Teknoloji ile olan münasebetim ise pek hayırlı bir noktada olmasa gerek ki yorumumu silemedim dahi… Fakat ne gam! Kendimi bu denli ifşa edişim ile etmeyişim arasında bir fark gorememekteyim. Ne de olsa her canlı ölümü tadacak. Varsın az buçuk rezalet denen o acı baldan ben de tadayım. Ancak görüyorum ki düştüğüm bu çukuru gören Hoca durur mu? Yapıştırmış cevabı… Hakkıdır ne diyelim. (9 Cemaziyelahir 1440)

      <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-14T18:42:18+02:00">Şub 14, 2019</time>
      Yanıtla
  • Başak Aslı

    Pek Muhterem Anıl Beyefendi, maalesef adlarımın ve soyadlarımın bu saifede arz-ı endam etmesi ve hatta vesikalık fotografımın bayrak gibi dalgalanması beni de bir hayli şaşırttı. Teknoloji ile olan münasebetim ise pek hayırlı bir noktada olmasa gerek ki yorumumu silemedim dahi… Fakat ne gam! Kendimi bu denli ifşa edişim ile etmeyişim arasında bir fark gorememekteyim. Ne de olsa her canlı ölümü tadacak. Varsın az buçuk rezalet o acı baldan ben de tadayım. Ancak görüyorum ki düştüğüm bu çukuru gören Hoca durur mu? Yapıştırmış cevabı… Hakkıdır ne diyelim. (9 Cemaziyelahir 1440)

    <time class="entry-date published" itemprop="datePublished" datetime="2019-02-20T22:22:15+02:00">Şub 20, 2019</time>
    Yanıtla

Leave a Reply iptal

Your email address will not be published. Required fields are marked *