Merhabalar,
Güney’in bir genre olarak yeni dalganın kapsamını anlattığı bölümü dikkatli dinleyince eeee bu türün haminnesi Aylin Aslım dedim karnımdan.Hele Gelgit albümü içindeki Senin Gibi şarkısı. Klibi yüzünden tüm adolesan dönemim, Kemeraltı’ndan aldığım taşlı kot üzerine fistan giymekle geçti.
bizi programda yalnız bırakmadığın için teşekkür ederiz ayşe.
ben aylin aslım’ı o dönemde hiç dinlemedim. o yüzden çok hakim değilim kendisinin müziğine. ama senin yorumunla bahsettiğin şarkısını bir kez daha dinleyince o dönemin türkiye’de alternatif müziğin şahlanışı olabileceğini düşündüm.
Ders çalışırken nasıl abeşte iştigal olunacağı üzerine bir uzmanlık verilse ben sırtlanırdım galiba. Demin yazdığım postta zihnimdeki soruyu unutmuşum: Sorum tüm saygıdeğer Karavanla Kuartet üyelerine, Escher Chronicles denilince aklıma nerden nasssı düştü bilmiyorum, bu yıl Pulitzer’de müzik dalında kazanan eser geldi. Geçen yıl K. Lamar’a verilen ödülün bu sene besteci Ellen Reid’in Prism adlı operasına verilmesi alllaaaan bir hikmeti midir, yoksa yeterince uslu bir çocuk olursa Aleyna Fox da önümüzdeki yıllarda alabilir mi?
Saygılarımla,
Ne zaman ki hemen her çocuğun ailesi için yakışıklı/güzel olduğunun farkına vardım, ondan sonra hayatım kaydı, yeni yeni kendime geliyorum. Yeni dalga ise her daim çıkar, döngüsellikten sıyrılması biraz zordur ama.
Aylin Aslım, “macır”dır, rahattır. Her idol gibi ergenlerin bir kısmını etkileme ihtimali vardır. Duyduk ki fistan altına kot giyen ergenlerin etrafta peydahlanmasına yol açmış, programı sunan üç yaşlının bu duruma denk geldiğinde vereceği tepki, “Biz de zamanında neler yaptık yahu. Allahtan gelip geçiyor”dur, gencimiz ise duruma göre…
Ödüllendirmelere gelince, tek ciddiye aldığımız ödül süreci, sonunda dondurma verilenler. Umarım programdaki repliğin kaynağına ulaşırsınız. İpucu, programda var. Biraz dolaylı ama bilinç akışıyla yazan, bilinç akışıyla düşünür diye tahmin ediyorum. Lamar, Reid filan; kulağımız istemediğimiz seslere karşı koruma kalkanı altında, bir güç var, koruyor ya da ilk saniyelerinde kanalı değiştiriyoruz.
Programımızı, hazırlayanlar ile jenerik anonsunu seslendiren dışında dinleyen bulunduğunu öğrenmek, bahtiyar etti. Sanki sizde de cevher var. Bir partner olmadan da program hazırlama kapasiteniz var gibi. Bir de Ayça ve Toni ile Ev Hali’nin sıkı takipçisiyseniz bilebileceğiniz, Ankara’daki sıkı dinleyici eşlik ederse en azından kendi adıma, programınızın sıkı takipçisi olabilirim.
Neyse, lafı çok uzattım. Program konseptine uygun şekilde, avatarınıza yakın bir sahnenin bulunduğu filmden gelsin.
Vallahi bildiniz!
Yorumunuzun sonundaki link için çok çok teşekkürler. He ne kadar Yeditepe İstanbul’un sapsız baltası Yusuf Gülseçen gibi avarelikten ağlak ağlak aman şöyle kenarındayım valla en kenarındayım aynı bizim mahalle gibi” sığ ve arabesk serzenişlerde bulun(a)masam da İzmir Karabuglar’da bir gecekondu mahallesinde yaşıyorum.
Eyvallah Ozan kardes (:
Merhabalar,
Güney’in bir genre olarak yeni dalganın kapsamını anlattığı bölümü dikkatli dinleyince eeee bu türün haminnesi Aylin Aslım dedim karnımdan.Hele Gelgit albümü içindeki Senin Gibi şarkısı. Klibi yüzünden tüm adolesan dönemim, Kemeraltı’ndan aldığım taşlı kot üzerine fistan giymekle geçti.
bizi programda yalnız bırakmadığın için teşekkür ederiz ayşe.
ben aylin aslım’ı o dönemde hiç dinlemedim. o yüzden çok hakim değilim kendisinin müziğine. ama senin yorumunla bahsettiğin şarkısını bir kez daha dinleyince o dönemin türkiye’de alternatif müziğin şahlanışı olabileceğini düşündüm.
Ders çalışırken nasıl abeşte iştigal olunacağı üzerine bir uzmanlık verilse ben sırtlanırdım galiba. Demin yazdığım postta zihnimdeki soruyu unutmuşum: Sorum tüm saygıdeğer Karavanla Kuartet üyelerine, Escher Chronicles denilince aklıma nerden nasssı düştü bilmiyorum, bu yıl Pulitzer’de müzik dalında kazanan eser geldi. Geçen yıl K. Lamar’a verilen ödülün bu sene besteci Ellen Reid’in Prism adlı operasına verilmesi alllaaaan bir hikmeti midir, yoksa yeterince uslu bir çocuk olursa Aleyna Fox da önümüzdeki yıllarda alabilir mi?
Saygılarımla,
Merhaba,
Ne zaman ki hemen her çocuğun ailesi için yakışıklı/güzel olduğunun farkına vardım, ondan sonra hayatım kaydı, yeni yeni kendime geliyorum. Yeni dalga ise her daim çıkar, döngüsellikten sıyrılması biraz zordur ama.
Aylin Aslım, “macır”dır, rahattır. Her idol gibi ergenlerin bir kısmını etkileme ihtimali vardır. Duyduk ki fistan altına kot giyen ergenlerin etrafta peydahlanmasına yol açmış, programı sunan üç yaşlının bu duruma denk geldiğinde vereceği tepki, “Biz de zamanında neler yaptık yahu. Allahtan gelip geçiyor”dur, gencimiz ise duruma göre…
Ödüllendirmelere gelince, tek ciddiye aldığımız ödül süreci, sonunda dondurma verilenler. Umarım programdaki repliğin kaynağına ulaşırsınız. İpucu, programda var. Biraz dolaylı ama bilinç akışıyla yazan, bilinç akışıyla düşünür diye tahmin ediyorum. Lamar, Reid filan; kulağımız istemediğimiz seslere karşı koruma kalkanı altında, bir güç var, koruyor ya da ilk saniyelerinde kanalı değiştiriyoruz.
Programımızı, hazırlayanlar ile jenerik anonsunu seslendiren dışında dinleyen bulunduğunu öğrenmek, bahtiyar etti. Sanki sizde de cevher var. Bir partner olmadan da program hazırlama kapasiteniz var gibi. Bir de Ayça ve Toni ile Ev Hali’nin sıkı takipçisiyseniz bilebileceğiniz, Ankara’daki sıkı dinleyici eşlik ederse en azından kendi adıma, programınızın sıkı takipçisi olabilirim.
Neyse, lafı çok uzattım. Program konseptine uygun şekilde, avatarınıza yakın bir sahnenin bulunduğu filmden gelsin.
İyi dinlemeler
https://www.youtube.com/watch?v=8aj3aI1VikQ
Vallahi bildiniz!
Yorumunuzun sonundaki link için çok çok teşekkürler. He ne kadar Yeditepe İstanbul’un sapsız baltası Yusuf Gülseçen gibi avarelikten ağlak ağlak aman şöyle kenarındayım valla en kenarındayım aynı bizim mahalle gibi” sığ ve arabesk serzenişlerde bulun(a)masam da İzmir Karabuglar’da bir gecekondu mahallesinde yaşıyorum.